23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Blomstersvigt ødelægger branchen

Detailhandlen bør bruge flere ressourcer på at passe og pleje deres blomster, mener Gasa Bøg, Danmarks største handelsvirksomhed inden for salg af blomster.

Hvis kunderne har for mange dårlige oplevelser med blomster, der er halvvisne og dør tidligt, er det nemlig ødelæggende for hele detailhandlen, mener virksomheden. Det skriver Fyens Stiftstidende.

Gasa Bøg tilbyder derfor et særligt serviceteam til at hjælpe de danske super- og byggemarkeder med at pleje blomsterne i butikkerne.

Salgschef i serviceteamet Anders Wæsel forklarer, at Gasa Bøg leverer blomsterne, sætter dem pænt op, sørger for skiltning og plejer dem.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093